www.fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum na www.fordfans.cz ;-)
Právě je 23 lis 2017 15:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Budíky + mlhovky
PříspěvekNapsal: 26 úno 2013 21:44 
Offline
Nováček

Registrován: 26 úno 2013 21:31
Příspěvky: 4
Ahoj,
mám otázku ohledně budíků. Hledal jsem tu na foru a všude možně hodně dlouho, a nikde jsem nenašel přímou odpověď a nerad bych udělal chybu. Mám Forda Escorta 1,8 TCD 51kW, a v kapličce mám umístěný budík s obrázkem auta na levé straně. Dočetl jsem se, že je možné tento budík vyměnit za budík s otáčkoměrem, jelikož příprava by měla pod budíky být. Můj budík má maximální rychlost 220 km/h. A teď k mému dotazu. Je možné vyměnit budík z tohoto auta za budíky, které byly původně určeny například pro motorizace 1,6 benzín s maximálním ukazatelem 220 km/h, tak aby vše fungovalo korektně?

A druhý dotaz ohledně mlhovek. V tomto voze je namontovaný přední nárazník, který má otvory pro mlhovky překryté záslepkou a uvnitř auta je pouze jeden ovladač vlevo od volantu, který je podle mého pouze na zadní mlhovky. Chtěl jsem se zeptat, jestli má někdo zkušenosti a jestli zde je elektrická příprava do předního nárazníku a stačí tedy koupit jen mlhovky a dvojovladač, nebo by se musela dodělávat i elektrika? To už by bylo na delší lokta a asi bych se do toho nemohl pustit, jelikož tomu nerozumím a nerad bych něco zvrtal. Jde mi hlavně o vzhled, protože s mlhovkami vypadá auto zepředu lépe.

Díky za všechny odpovědi. V tomto oboru jsem zatím nováček, ale všechno se snad brzo naučím.

P.S omlouvám se, že jsem to dal oboje do interiéru, ale nevěděl jsem jestli to rozdělit a dát do dvou topiců, nebo radši takhle do jednoho.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Budíky + mlhovky
PříspěvekNapsal: 09 bře 2013 12:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
ja mam na stejne motorizaci jako ty budiky z 1.8zeteca a kdyz mam na aute 14ky kola tak ukazuje o5kmh vic nez ve skutecnosti jedu... ae stacilo by si ze svych puvodnich budiku prehodit do novych tachec a vse bude fungovat jak ma... co se tyce mlhovek tak pod naraznikem mas urcite na ne konektory a pod vypinacem ktery je u levych dveri by mel byt konektor jak pro zadni tak pro predni... kdyz sezenes vypinac tak to nemuzes splest nedaji se ty konektory prehodit a sou barevne odliseny :wink:

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Budíky + mlhovky
PříspěvekNapsal: 09 bře 2013 16:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
mlhovky: jen se musí ještě něco propojit v pojistkovce .. hledej tady na fóru, je to tu někde zodpovězeno

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Budíky + mlhovky
PříspěvekNapsal: 09 bře 2013 23:16 
Offline
Nováček

Registrován: 26 úno 2013 21:31
Příspěvky: 4
honzik píše:
ja mam na stejne motorizaci jako ty budiky z 1.8zeteca a kdyz mam na aute 14ky kola tak ukazuje o5kmh vic nez ve skutecnosti jedu... ae stacilo by si ze svych puvodnich budiku prehodit do novych tachec a vse bude fungovat jak ma... co se tyce mlhovek tak pod naraznikem mas urcite na ne konektory a pod vypinacem ktery je u levych dveri by mel byt konektor jak pro zadni tak pro predni... kdyz sezenes vypinac tak to nemuzes splest nedaji se ty konektory prehodit a sou barevne odliseny :wink:


Super díky za radu. Přesně takhle jsem si to nějak představoval s přehozením tachometru. A otáčky pak fungujou správně? Se právě bojim, že jsou nějak dimenzované na konkrétní motorizaci.

S těma mlhovkama snad nebude problém, pokud tam je příprava. Tlačítka jsem sehnal za pár korun, ale ještě musím někde najít rampu. Všechny o kterých jsem v LBC věděl nebo měl představu jsou zamknuté a bojim se to nechat na heveru a lézt pod to.

anthAn píše:
mlhovky: jen se musí ještě něco propojit v pojistkovce .. hledej tady na fóru, je to tu někde zodpovězeno

Díky pohledám, ale pokud to bude něco složitějšího, tak při jarním servisu poprosím i o zapojení.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Budíky + mlhovky
PříspěvekNapsal: 10 bře 2013 23:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
ty máš TD 51kW (RVA) a tam si otáčkoměr bere signál z ŘJ a ten signál je stejnej u benzínů i u nafty.
Kdybys chtěl připojovat otáčkoměr na W vývod z alternátoru, tak musíš sehnat otáčkoměr, kterej má prostřed ciefrníku napsaný malý D, ale to neni tvuj případ

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Budíky + mlhovky
PříspěvekNapsal: 11 bře 2013 12:45 
Offline
Nováček

Registrován: 26 úno 2013 21:31
Příspěvky: 4
anthAn píše:
ty máš TD 51kW (RVA) a tam si otáčkoměr bere signál z ŘJ a ten signál je stejnej u benzínů i u nafty.
Kdybys chtěl připojovat otáčkoměr na W vývod z alternátoru, tak musíš sehnat otáčkoměr, kterej má prostřed ciefrníku napsaný malý D, ale to neni tvuj případ

Díky moc, tak to udělám takhle: Koupím budíky s otáčkoměrem a ukazatel rychlosti tam vymením z mých starých budíků, abych měl jistotu, že to ukazuje správně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Budíky + mlhovky
PříspěvekNapsal: 13 bře 2013 12:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
ten rychloměr tam můžeš nechat, že ukazoval někomu jinak tak to byla "vada" daného kusu a žádný rozdíl v diesela vs. benzín není

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz