www.fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum na www.fordfans.cz ;-)
Právě je 16 črc 2018 12:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ford escort 1.6 16v
PříspěvekNapsal: 23 lis 2014 18:47 
Offline
Nováček

Registrován: 23 lis 2014 18:32
Příspěvky: 5
Dobry den koupil jsem Ford escort 1.6 16v ghia r.v 1995.potřeboval bych poradit,motor za studena jede super ale jakmile se ohřeje na provozní teplotu Tak při seslapnuti plynu na podlahu se začne dusit,nejde do otáček.musím ubrat aby to vůbec jelo.zkoušel jsem odpojit lambda sondu,váhu vzduchu,vyměnit čidlo teploty pro ř.j resetovat ř.j a pořád to samé.může být v hájí celá ř.jednotka? Diky za řady a pomoc. petr


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ford escort 1.6 16v
PříspěvekNapsal: 24 lis 2014 08:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
S největší pravděpodobností lambda sonda. Případně čidlo pro teplotu, ale to by funkční lambda měla zkorigovat. Bacha na to, čidla pro teplotu jsou tam dvě - pro budík a pro řídící jednotku.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ford escort 1.6 16v
PříspěvekNapsal: 24 lis 2014 10:08 
Offline
Nováček

Registrován: 23 lis 2014 18:32
Příspěvky: 5
Vím ty dvě čidla.pro ř.j je nahoře a pro budík dole.měl jsem je odpojene i lambdu ale žádný efekt.fakt si nevím rady.za studena dobrý a ohřeje se a konec,pri plném plynu prostě nejde.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ford escort 1.6 16v
PříspěvekNapsal: 24 lis 2014 13:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Co odpojit TPS? Na klapce čidlo polohy klapky.

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ford escort 1.6 16v
PříspěvekNapsal: 24 lis 2014 16:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2399
Bydliště: CZurakistan
Asi by si to chtělo v hledání příčin udělat nějakej systém, náhodný vyměňování dílů je dost laborování a nejistým výsledkem...u skoro dvacet let starýho auta to může bejt cokoliv, ale na co bych se podíval jako první, je jestli ten motor vůbec může "dejchat", čili jestli je průchodnej výfuk, jestli když to sešlápnu, jestli to na konci adekvátně "fouká"...když ne, tak tak bych to viděl na přicpanej kat. Pak bych prošel sání na průchodnost a těsnost (stav filtru vzduchu), pak stav dodávky a tlaku paliva a nakonec svíčky a zapalování jako celek, pak věci kolem odvětrání klikovky a nakonec bych teprve řešil nějaký čidla...k nim bych si sehnal nějaký tabulky, TPS, MAF i čidlo teploty maj nějaký napájení a jelikož to povětšinou jsou odporový věci tak nějakou poměrnou část z něj vrací jako hodnotu do řj. Tyhle tabulky se dají získat z nějakýho Vivid Workshop klonu a pak stačí slušnej multimetr a někdo kdo ví jak se používá...Jedině takhle s případnou asistencí Tominovy diagnostiky se lze dobrat k konkrétní příčině danýho stavu...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ford escort 1.6 16v
PříspěvekNapsal: 26 lis 2014 07:58 
Offline
Nováček

Registrován: 23 lis 2014 18:32
Příspěvky: 5
Diky,jen jsem zkoušel namátkové těchto pár věci.zapoměl jsem jednu podstatnou věc , když se to začne dusit Tak stačí za jízdu vypnout a zapnout zapalování a dá to Tak 5 min pokoj.chtěl bych se zeptat,když odpojim maf nebo lambdu je poznat na chodu motoru nějaký rozdíl? Diky za postřehy a přípomínky petr.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz