www.fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum na www.fordfans.cz ;-)
Právě je 16 črc 2018 12:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2015 14:00 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2006 12:34
Příspěvky: 35
Bydliště: České Budějovice
Ahoj všem, prosím o radu kde bych měl hledat závadu. Pokud zde byl již můj problém zmíněn, omlouvám se. Prohledávám forum týden a podobný problém jsem sice našel ale ne identický. A jsem laik, takže se omlouvám za laický popis :-)
Úvod je za mnou, takže k popisu jak se to chová:
Nejdřív se mi stalo, že jsem ujel cca 80 km, chtěl po půlhodině odjet a nepovedlo se nastartovat. Starter točil, ale bylo to jako by nebyla jiskra nebo benzín. Když to stálo další hodinu, pak jsem normálně na první škytnutí nastartoval jako obvykle a odjel. Říkal jsem si, že mám problém se startem při teplém motoru.
Totéž se mi stalo několikrát, jenom jsem si všiml, že to dělá pouze když svítí sluníčko (je tepleji). Takže se změnila definice = nestartuje při teplém motoru, při pěkném počasí. Začal jsem hledat na foru "Nestartuje teplý, nestartuje za tepla apod) Víceméně se to pořád točilo kolem ventilu volnoběhu, nebo čidla teploty do ŘJ (myslím to spodní na termostatu). Zkoušel jsem je odpojovat, ale pořád stejný = tato varianta mi již nepřijde pravděpodobná. Třeba se mýlím.
Včera jsem po práci sedl do auta a nenastartoval už ani studený motor (svítilo sluníčko). Takže ho nanovo podezírám, že když je pěkně, chce se raději flákat, nezáleží na teplotě motoru.
Nenaběhlo to ani dnes ráno, když bylo pod mrakem a motor studený. No a teprve dnes jsem si všiml, že se při otočení klíčku nerozběhne palivové čerpadlo. Počítám, že proto to nestartovalo i dříve. Pojistkovka? Čerpadlo?
Postupně se to prostě zhoršilo až do tohoto stavu.
Dříve před tímto mi to nikdy nechcíplo za jízdy, občas zakolísaly otáčky na volnoběh pod 500ot/min. Zřídka zavisely kolem 2000 až do zastavení nebo vypnutí a zapnutí motoru během jízdy. Což tedy je nejspíš ventilem volnoběhu, ale se současným problémem to již nespojuji - při odpojení čidel je to stejné jak jsem psal výše. Proto jsem vyloučil víceméně ten volnoběžný ventil a čidlo teploty vody pro ŘJ. Co tedy zbývá, neměl někdo podobný problém? Může to dělat pojistkovka, když za studena to doteď fungovalo? O kolik se může lišit teplota v autě po ránu a po jízdě na sluníčku a může ten rozdíl teplot mít vliv na pojistkovku? Nebo imobilizér? Fakt netuším a budu vděčný za jakýkoli nápad.

_________________
Ford Escort kombi, 1997, 1.6 16V 90PS, Zetec, tuším LH1 :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2015 16:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
klasický problém pojistkovka spoustu lidí stím mělo problémy někomu se to projevovalo postupně jako tobě a někomu to zdechlo z minuty na minutu

přepájet pojistkovku a bude to zase fungovat

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz