www.fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum na www.fordfans.cz ;-)
Právě je 17 pro 2017 17:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 06 srp 2012 20:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
Návštěvník píše:
5) Hydraulicka zdvihatka vyfukovych ventilu
Chcipani motoru na prvni krizovatce mi pilo stale vice krev. Pridala se k tomu jeste skutecnost, ze po chcipnuti uz nechtel motor znovu naskocit a to je na krizovatce sakra problem. Pristoupil jsem tedy k vymene zdvihatek.


nemáte někdo odzkoušeno zda výměna hydraulických zdvihátek pomůže i u esca 98" proti chcipani ve volnoběžných otáčkách?
Předem Díky

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2012 23:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2291
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Pokud ti to dela jen a pouze na prvni/druhe krizovatce, tak bych o tom uvazoval. Ale az po provereni vseho ostatniho. V prekladu: u '98 mala sance.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2012 07:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
Děkuji tomine ale mohl bys to přesněji popsat co vše
mimochodem aby jsi byl v obraze popišu ti co a jak to začalo:

1) v Neděli po ránu po noční směně jsem po cestě domu dojížděl nádrž nikoliv uplně ale trošku už to pocukávalo, odpoledne jsem dojel na nejbližší benzínku a tam natankoval po odjezdu z pumpy jsem jel delší trasu a při předjíždění náklaďáku mi to začalo pocukávat přibližně při 3000 otáčkách a jakoby se začal ztrácet výkon no tak jsem podřadil na nižší rychlostní stupeň abych ho popohnal do výšího výkonu vyšími otáčkami od té doby mi to pocukávalo při přidání plynu i při nižších rychlostech, když jsem přijel domu tak jsem probíral s dědou čím by to mohlo být a on mi řekl že podobný problém měl u svého opela a že to tam bylo způsobeno nějakou závadou na elektrice ale nenašli jí tak auto odepsal a dal ho do šrotu tak jsem nadtím přemýšlel celou další noční směnu a napadlo mne že to nemusí být konkrétně závada na vedení elektriky ale že to může být způsobeno zkorodovanými kontakty konkrétněji na některém z mnoha konektorových spojů v motorové části takže za
2) včera v pondělí odpoledne jsem poodpojoval všehny konektory ( alespoň ty které jsem oběvil ) a prostříkal jsem je sprejem pro elektrické kontakty
3) jsem to nechal trohu vyschnout a zbytek vytřel papírovými kapesníčky po znovuzapojení všech konektorů jsem to chtěl vyzkoušet tak jsem nastartoval
4) ihned po nastartování to chcíplo tak jsem si řekl že to jen trošku zlobí tak jsem to zkusil po druhé i s přidáním trochy plynu
po té se mi tam chvilku dohadovali otáčky kolem 2000 a ihned po té spadly pod 1000 a jakoby se to zadusilo, tak jsem to zkusil po třetí a prostě po každém nastartování nebo zastavení na jakékoliv křižovatce mi ihned spadnou otáčky a auto chcípne pokud ho nedržím pod plynem a jinak to cukání mi dnes ráno začalo se 4. zařazeným stupněm při 2000 otáčkách víc mne to nechtělo pustit zhruba cca. 5 - 10 vteřin a to už jsem měl plynový pedál až na podlaze :( :(

a když nad tím tak pořád přemýšlím tak si říkám že elektrikou konkrétně, benzínovím čerpadlem ani vedením to nebude - jelikož bych měl problémy už při startování,
jediné co mne tedy napadá je snímač otáček a dnes ráno mne napadlo i vedení vzduchu konkrétně špatný filtr (i když jsem ho čistil před měsícem) nebo snímač na hadici vzduchového vedení :? co myslíš čim by to asi tak mohlo být a jak si to mohu ověřit? :(

Předem díky za rady a pomoc

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2012 10:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2291
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Podle tveho popisu mas asi hodne malo zkusenosti s motory. Tvoje zavery jsou sice logicke, ale ponekud mimo misu.
Jestli jsou ty vypadky ostre, kratke, tak je problem na 90% v zapalovani. Zkontrolovat svicky, kabely atd. Jak se co provadi si uz budes muset najit sam.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2012 14:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
mno zkušeností moc opravdu nemám ale snažil jsem se nad tim logicky uvažovat

teď jsem přijel z města a hlavní problém vyřešen - 1. nedržel otáčky bez plynu - (pravdu jsem měl já bylo to způsobeno snímačem otáček) - technicky vzato mou chybou

2. problém škubání při zrychlení musím ještě pořešit od zítra mám 2 dny volno tak budu mít čas se na to kouknout teď už budeš mít zřejmě pravdu ty ale neprojevovaly by se ty svíčky či kabely už při startování nebo nebyl by ten problém stálý nežli jen při zrychlování/přidávání plynu?

opět předem děkuji za odpověď

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2012 14:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
mimo to zkusím se ne to juknout ještě dnes

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2012 16:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2291
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Pri zrychlovani, tedy pri velke zatezi motoru, je treba o hodne vetsiho napeti pro preskok jiskry. Hlavne se to projevuje v nizkych otackach. Tedy jen tim ze slapnes na plyn se zvysi preskokove napeti na svicce a tim se zacne napetove vice zatezovat cela zapalovaci soustava. Nejslabsi clanek v retezci ECU(tranzistor)-civka-kabel-svicka se pak projevi.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2012 19:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
ok odzkoušim a pak dám zase vědět, zatím tedy moc Děkuji

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2012 18:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
Zdravim, měl jsi tak trochu pravdu tomine, chyba byla zřejmě ve svíčkách stačilo oddělat jeden kabel s připojením na svíčku - vypadá to jako takový špunt a hned mi to bylo jasné -> včera jsem ještě vyhledával různé info o problémech se svíčkami a narazil na toto téma : http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=92&t=36346&p=44%C3%A1ch#p4426792679&hilit=voda+ve+sv%C3%AD%C4%8Dk
- konkrétně voda na svíčkách hned jak jsem viděl tu vodu na tom špuntu kabelu jsem si hned vzpoměl na to téma na které jsem včera narazil, tak jsem se ještě nahl a podval konkrétně zhora na svíčky a bylo vidět že je ještě trochu vody kolem takže to budu muset rozebrat, vysušit a vyčistit, ale na to se vrhnu až ráno jelikož teď se mi do toho vůbec nechce a zachvíli bych na to neviděl, jinak mimochodem dnes ráno po cestě domu z práce mi to neškublo už ani jednou, ale byla tam trošku cítit lenost takže to pořádně vyčistím a pak vám dám vědět.
Mimochodem diky za cenné rady a pomoc

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2012 16:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
AHOJDA, tak mám hotovo měl bych to už asi o 3 hoďky dřív ale u nás začalo pršet hned jak jsem to měl dočištěné a nechtěl jsem v tom mít zas vodu :P bych pak mohl začít pomalu od začátku - jinak jsem to byl před chvílí i projet (jen na konec vesnice a z5 takže žádná významná zátěž na motor) a hle ihned při startování jsem poznal docela rozdíl (krásně chytl) pak jsem se rozjel a poznal jsem hned další rozdíly jako lepší rozjezd, rychlejší zrychlení tiší chod motoru ve volnoběhu apodobně, teď jedu do města tak z kopce zase zátěž nic moc ale cesta zpět do kopce takže zátěžový test to bude dobrý tak se ještě uvidí :) :) :) Zatím díky za rady a velkou pomoc.. S pozdravem...

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: chcípe motor
PříspěvekNapsal: 01 lis 2012 19:37 
Offline
Nováček

Registrován: 01 lis 2012 19:32
Příspěvky: 2
zdravím mám problém z fordem :při nastartování za studena hned chcípne a po nastartovaní znova pořád chcípa asi po 400m u jetych jede normálně otačky nekolísají nevíte co stím vyměnil sem svíčky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 lis 2012 00:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
zkusil bych dobít baterii uplně doplna

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 čer 2014 18:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2011 23:52
Příspěvky: 219
Chalani, ci tam tu na fore, ze tesnost sania sa da overit nejakym sprejom. Poradite mi prosim, co je to za sprej a ako sa to skusa?
Diky

_________________
Aktualne: Mondeo Mk3 -Duratec 1,8L - 92kW liftback+LPG
Bolo: Escort Mk7-Zetec 1,6L - 66kW sedan.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 čer 2014 19:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Stačí čistič brzd, po přisátí to bude měnit volnoběh... ale problém je se dostat s tím sprejem všude kde člověk potřebuje... naka hadička, tyčka na trysku... ale lepší budeš mít rovnou koupit nové těsnění na hlavu, pod klapku atd.

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2016 20:51 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2008 11:57
Příspěvky: 34
Bydliště: teplice
Včera zjištěna vytržená matice,držící ventil volnoběhu,takže proto můj problem s lítáním otáček.Týden vše v pořádku,ale po týdnu sem mohl jezdit jako s tempomatem,bez plynového pedálu.Otáčky vyseli na 2000-3000.
Dnes přivezeny parohy sání a před panelákem začala v 17:30 oprava.
Sundaná klapka sání,sundány vstřiky a nakonec i parohy.Podrobnosti a přesný postup asi každý zná sám.Pak koukám na poněkud zpuchřelou hadici odvětrávání a v ní díru (bohužel to není jinak vidět,než po vyndání)Nasadím nové sání atd v obráceném pořadí,je 19:25.Vše kontroluji,připojím baterku a........chrochta si krasne a v klidu,otačky se po par vteřinách ustálili cca na 750-800.
Skutečně klidný chod,cena jen saní----500,-Kč což je slušný. Těsnění sem nové nedával,poněvadž před 14 dny se měnila hlava (prdnul rozv.řemen a potkali se u "Kolína" ) ale nikdo si nevšiml děravé hadice odvětrávání ani vytržené matice voln.ventilu. Pak dejte auto do autodílny :-)
Pravda,sousedi asi měli špunty v uších,jinak by se divili proč tak nadávám.Vše dělaný shora.Pravda ruce odřené,ale nic hroznýho.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
escort.1,4.5dv.96 motor F4B
escort 1.6 combi 99 motor L1H


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz