www.fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum na www.fordfans.cz ;-)
Právě je 22 kvě 2018 12:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Utržená žhavící svíčka
PříspěvekNapsal: 30 pro 2006 20:04 
Offline
Nováček

Registrován: 03 dub 2006 14:34
Příspěvky: 23
Dost velký průser. Kamarád mi měnil žhavící svíčky a jedna z nich byla natolik zarezlá ,že se mu ji podařilo utrhnout. Nejprve šla o pár závitů ven a pak ani h...o. Svíčka praskla a utrhla se těsně nad ůrovní hlavy motoru. Sice se s tím dá jezdit bez problémů, ale zimní starty mi dělají hlavu. Nevíte někdo jak tu svíčku dostat ven? Myslím bez sundávání hlavy.Jakýkoli nápad vítám. Jsem z prahy a tak pokud někdo víte o levném servise kde to zvládnou tak mi to prosím písněte. Díky

_________________
Radeczek Escort combi 1,8TD 66KW klima 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2006 20:49 
Jedině zkusit nějaký vytahávač nebo pak odvrtat,kdyš to nejde tak se to nesmí rvát,měls to zkusit nahřát autogenem.To je divný že to nešlo já mám mnohem starší auto a šlo to v pohodě.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2006 15:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Žh. svíčky se mají vyndavat na horkém motoru, ale tahle asi přišla pozdě.
Pokud to budeš odvrtávat, napadají Ti špony do motorového prostoru.
Existují také "vytáčeče" na zalomené šrouby....ale nevím, nevím...

U které svíčky se to stalo? (1-2-3-4)

A nefouká to tam teď?

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2006 16:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
hlavně nenahřávat autogenem jak tu někdo psal.Udělej jednoduchou věc,bude Tě to stát sice peníze za těsnění ale ušetříš za to že zničíš bud hlavu neb válec .Sundej hlavu a pokus se to odvrtat a vytahovákem ven.Nejdříve tam nastříkej směs proti rezavym šroubům věř že to pomáha ,nb celou hlavu ponoř do petroleje.Pak protáhni záv. a dej spátky.Jak tu psal nat má pravdu, dovedeš si představit co Ti nadělaj špony ve válci?Radím Ti sundej raději hlavu

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2006 17:06 
Já sem jednou odvrtával zapalovaci svíčku na fiatu něco sem vytáh magnetem a zbytek sem tam nechal a nic.Kdyš se to pak rozbíralo tak tomu nic nebylo,na dvoutaktu ti to vyfoukne do vejfuku i matičku. :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 led 2007 21:51 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Hubert píše:
Já sem jednou odvrtával zapalovaci svíčku na fiatu něco sem vytáh magnetem a zbytek sem tam nechal a nic.Kdyš se to pak rozbíralo tak tomu nic nebylo,na dvoutaktu ti to vyfoukne do vejfuku i matičku. :lol:


Pokud se ovšem nepošrotuje mezi kanálama. A co na ni zkusit zvenku navařit matku? (spolehlivá metoda u zalomených šroubů!) :wink:

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 led 2007 22:22 
No pokud to bude za co chytit tak to múžeš zkusit pribodnout COčkem,ale jde o to co je to za matrial,zkusit se musí všechno,sundat hlavu múžeš dycky,ale pokud to tam nefouká tak bych raděj zkusil jezdit na tři.Memusíš to odvrtávat komplet naskrz,chce to trochu citu a odhadu,zvětšil bych ten prúměr té díra aby tam zustala stěna 1 milimetr,ne na skrz a pak to zkusit vytahnout těny levotocovími vytahaváky,kdyby to nešlo tak bych zvětčoval prúměr díry po desítce až začne objevovat závit a pak by to mohlo povolit ale je otázka jak se tam dostaneš kolmo tím vrtákem,vyděl sem i uhlový nástavec na vrtačku,hlavě to neprojet turch kvuli těm šponám,odsávat je vysavačem,a mazat WDčkem,je to piplačka na pár hodin.Jak sem na to koukal tak to moc hluboký není,jedině rozrušit ten závit no a doufat že ti tam neupadne ta žhavicí špička,kdyš se to nepovede tak to budeš muset sundat.Musiš to porovnávat ze zdravou svíčkou a měřit kam až múžeš,za tím závitem je to zeslabený tak bacha at se to předčasně nerozpadne.nekdy pomuže i to vyvrtat ke straně a kdyš se odhalí kousek závitu tak to povolí,tak by to drželo spíš pohromadě.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 11:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
nebudu Vám do toho mluvit ale jezdit v zimě na tři válce než se chytí je pro motor sebevražda, to neni benzinák tady jsou větší tlaky může to mít vliv i na ojniční ložiska nedej bože i na kliku.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Díky za nápady
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 14:48 
Offline
Nováček

Registrován: 03 dub 2006 14:34
Příspěvky: 23
No zkoušel jsem na tu svíčku navařit matku, ale je to materiál dost měký a dobře se trhá. Takže se to nepovedlo a už není na co vařit. Asi mi nezbývá než sundat hlavu a odvrtat. Nenajde se v Praze někdo ,kdo by mi s tím pomohl? Nebude to zadarmo. Díky

_________________
Radeczek Escort combi 1,8TD 66KW klima 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 14:50 
Online
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2397
Bydliště: CZurakistan
Na takovou "katastrofu" má žhavička moc malej vliv....její dění trvá 8-15sec...při startovacích otáčkách....spíš to dá zabrat v chladnějším stavu baterce a starteru....je spousta lidí co na to jezděj celej rok i dýl a neřešej to...daj se poznat podle délky startování....každopádně bych to opravit nechal...právě kvůli tomu startování....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 17:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
bohužel musím oponovat protože už jsem viděl ojnici u Opla co to nadělalo škody jen že na to jezdil když byli mrazy.Nepřu se když je nad nulou .ale nechám toto na Vás.Klidně at s tím jezdí můj motor to není

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 20:59 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
catrr píše:
bohužel musím oponovat protože už jsem viděl ojnici u Opla co to nadělalo škody jen že na to jezdil když byli mrazy.Nepřu se když je nad nulou .ale nechám toto na Vás.Klidně at s tím jezdí můj motor to není


Když bude jezdit bez jedné žhavičky, tak se nic nestane. Motor se trochu zatřepe a po pár vteřinách normálně chytne na všechny 4. Jezdil jsem dlouho na tři pak zřejmě na dvě a na jednu už to dělalo problémy. Akorát trpí startér protože dlouho točí než se ve válcích vyvine potřebná teplota pro vznícení nafty. Ale to známe že. :-) Jednu svíčku bych neřešil.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 21:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
já mluvím když je hluboko pod nulou ....... a Ty jsi to natočil s dvouma když bylo - 15 tos dobrej

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 21:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2147
Bydliště: Přerov
Myslel jsem ze nebudu reagovat,ale tohle je presno to,co by se podle me delat nemelo.Pak to dopada tak, ze se vsude mozne pise o motorech 1,8Td, ze stoji za hovno(pardon ,ale musel jsem).Je to sice chvile ,kdy motor nesoumerne pracuje,ale kolik tech chvil je?Chudak motor.Co nejdriv oprava.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Naposledy upravil Karel dne 02 led 2007 21:56, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 21:35 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
catrr píše:
já mluvím když je hluboko pod nulou ....... a Ty jsi to natočil s dvouma když bylo - 15 tos dobrej


Jo rozčiloval jsem se s tím loni. Pak jsem Motorcraft vyměnil za Champion a zatím spokojenost.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2007 19:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Vytaženo z knížky pro automechaniky::::::::: Poškozené trysky neb vadné žhyvičky mohou způsobovat nežádoucí detonační spalování v motoru s následným poškozením ložisek. Tot vše

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2007 14:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Zřejmě to máš už venku,ale ještě jeden nápad, zkusit do žhavičky vyseknout drážku popř.kříž a zkusit povolit šroubovákem,hodně používat sprej na povolení šroubů. Nedávno jsem je měnil a před demonáží žhaviček jsem na ně stříkl ten sprej a potom přes malý průbojník na ně trochu poklepal kladívkem. A povolení bylo jednodušší

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 15:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2147
Bydliště: Přerov
Ono asi utahovaci moment zhavici svicky, nebude jen tak pro srandu.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 16:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Konečně dobrá rada.Jinak se utahuje na 30Nm. Já je zákazníkům utahuji na 25 Nm .Sobě dodám ještě na závyt trochu grafitového prášku

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 16:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2147
Bydliště: Přerov
Ja pouzivam vsude ,co na aute odtahnu ,takovou jakoby stribrenku.Je to pouzitelny i na sruby v hlave ,nebo na vyfukovem potrubi.A odpuzuje to vodu.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz