www.fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum na www.fordfans.cz ;-)
Právě je 23 říj 2014 09:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Servo řízení - postup demontáže
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2007 19:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3422
Bydliště: Salesel a. Elbe
Tak níže jsou fota ktere jsem pořídíl dnes odpoledne,doufám že to někomu někdy pomůže.



ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

_________________
...bez vozu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2007 08:01 
Online
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
To je ale fakt moc pekny, urco to sakra pomuze, aspon clovek nemusi badat od zacatku a vi, co ho ceka. CVo s tim budes delat dal?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2007 10:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3422
Bydliště: Salesel a. Elbe
Takže s tím nebudu dělat dále nic,protože se u Forda ( Olomouc,Opava ) nedají sehnat náhradní těsnění, jenom ta hřídel.
Nové čerpadlo:
Cena je: 3.600,-
S klimou: 7.000,-

Tak že asi zkusím vypr..at ten kroužek ven a dát tam klasické červené gufero,ale bojím se nevím co je pod tím kroužkem,
ještě mám nápad koupit jen gumový řervený "O" kroužek a nasadit ho na hřídel směrem ke guferu z vnitřní strany.
Dnes večer se to rozhodne.

_________________
...bez vozu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2007 12:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Našel jsem nákres toho serva, takže ven by to jít mělo... Info poskytl pan Workschop...

Obrázek

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2007 21:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3422
Bydliště: Salesel a. Elbe
Takže jsem to nevydržel,pač nejde sehnat spešl gufero,a zašel na vrakáč a kupil druhé čerpadlo pro servo.
Dnes vyměněno a je ku...va klid.
mimo jiné aby jste věděli vo co go.
GUFERO je dvoubřité a mezi břity je pravotočivé žebrování pro možný odvod oleje zpět a to se mi nepovedlo sehnat.

Další zkušenost,ty dva šrouby co drží altík,jsem jeden z nich urval,nasledně jsem ho vydostal ven a dal tam skrz šroubovici - pokud mohu doporučit nedělejte to, závada byla v tom,že když jsem dal z5ku tak se to lámalo a dělalo šílené zvuky.
Dnes jsem dal zpátky dvě 8čky šrouby a je to O.K

_________________
...bez vozu...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 říj 2007 16:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2007 15:38
Příspěvky: 59
Bydliště: Hradec Králové/Brno
Zdrawíčko, mám staršího escorta, je to celkem mazlík, ale s šestnáctkama kolama a sportovním volantem je celkem dřina zatáčet. dá se (určitě se dá,ale víte někdo jak?) tam napasovat nějakej posilovač? třeba z vrakáče?? musí to být celkem mazec práce, tak jestli máte někdo zkušenosti.. nebo vítě někdo nějakej tip, jak to řízení nějak promazat? slyšel jsem, že by to mohlo hoooodně moc pomoct, ale nevím kde to mazat :-D :lol: díkec

_________________
ford escort, 1.6i cabrio, rv 1989; zlato-černá barva, nějaé spoilery a podprahy. a taky uplně zbytečná díra v kapotě ;-D kola lité 16. rádio Sony, 4x repro plus stará Tesla bedna (ta hraje nejlíp :-))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2007 18:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 led 2007 00:03
Příspěvky: 61
Bydliště: čb
Chlapci chtěl bych se zeptat, jestli se take mění olej od serva a nebo jen dolejva ?

_________________
Ford Escort, 1.8 16V ZETEC, 85kW(115)Ghia 96r. sportovni tlumiče, tlumič výfuku Remus TURBO + nejake kravinky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2008 16:09 
Offline
Nováček

Registrován: 06 bře 2008 18:51
Příspěvky: 29
Bydliště: Slovensko
Ahoj Forďáci. Dnes som rozobral servočerpadlo, pretože už mi strašne šúchalo a pri otáčaní sa to nedalo vydržať. Podľa mechanikov mám vymeniť ložisko, tak som ho rozobral a skladá sa presne z častí ako na fotkách hore. Ktorá časť sa má vymeniť, aby mi to šúchanie prestalo? Čo vlastne tvorí ložisko na tom čerpadle? Ak to niekto už robil, nech mi poradí. Ďík

_________________
Escort, 1997, 1,4 benzín, červený, ABS, servo, elektrické okná, centrál na diaľové, 155 000 km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2010 18:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 485
Bydliště: Plzeň
Jak je to s vůlí v čerapdlu serva? Zdá se mi totiž drobet hlučnější, tak jsem sundal řemen a řemenice jezdí o 1 až 2 mm v ose. Ale když je nasazenej řemen, tak jí rukou nevytáhnu. Olej je novej a je ho dost... Jinak funguje normálně.

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz